2011年5月17日火曜日

独身・毒を解く Release our passion 

独身コンビ。
いえ、私を含めトリオです。

非婚同盟じゃない。
こよなく婚姻を望む
かよわき、かわいい30代。

独女・独男なんて言わないで。

Unwinded night to see and have drink with long years friends since our uni days.We gathered four of us and enjoyed chatting and drinking even on Tuesday.One of us came from Okinawa island and it's been so long to see and I organized to do today.

Three of us,including me, are all unmarried and thinking of our future seriously.Sometimes it's headache and we just hope to be positive to go ahead.Happy to share similar thought with friends though, drinking and going home after 12 AM is really tough for me......

2 件のコメント:

etsu さんのコメント...

うわっ、懐かしい。
懐かしすぎて(あたし的に)驚いて久々コメント。

ところで
チカちゃんはお元気?
あたしは本帰国して1ヶ月経っちゃったけど。
いまだにお気楽極楽無職。
あはは。

そのうち会いましょうね。

CHIKA さんのコメント...

>etsuさん
懐かしいでしょう(笑)
みんな元気です。

私も元気。
今日からまた無職~。
また仕事探し~。

そのうち会うの楽しみにしてるよ。