2011年5月3日火曜日

卆寿祝い  The 90th celebration

おばあちゃんの卆寿のお祝いでした。
奇跡的に孫、ひ孫までの親戚一同、全員が集合。

会社員、契約社員、派遣社員の我々からみて、
イトコ達は保育士、看護師、警察官とまあ、堅実な。
そんな真面目なイトコ達に会うのも本当に久しぶりで、
いろいろくだらない話もしながら、大笑いしました。

賑やかな会で、おばあちゃんも楽しかったと思います。
これからもずっと元気でいてね!
まずは、目指せ100歳!

We had a party for our granma's 90th memorial birthday.All grand children have a work though, we all could make a day off today and get together.It was miracle!

My cousins work as a child carer,a nurse and a police man.I saw the real police man lisence at the first time in person.It was so rare to look at!

It's been a while to get together all and we really enjoyed to have late lunch and chatting.We all wish only granma's long life with healthy and believe in she will have the 100th birthday after decade.

2 件のコメント:

島バナエ さんのコメント...

まあ、おばあちゃま、おめでとうございます!みんなに囲まれてお幸せそう!

しかし、ファミリー似てるね!
誰と誰が家族かすぐわかるね!
(私ちょっと知ってるからかもしれないけど・・・)

CHIKA さんのコメント...

>島バナエさん
どうもありがとうございます。
ご長寿家系なんで、
卆寿祝いも3回目です。

写真で見ると似てるよね~。
特に私と妹は似ている・・・