2009年8月12日水曜日

肩書きは自由人

久しぶりに
履歴書を書きました。
職務経歴書も編集。

友達の紹介で
派遣会社へ登録を
済ませました。

興味もあった
国際協力関連なので
世界が新しくていいかな、と。
話をくれた友達に感謝。

今後どうするかはまだ未定ですが、
何もしないでいるよりずっといいでしょう。

「久しく、名刺もない。」
ということで自分で作ってみました。
好きだけど、ご無沙汰してた工作。
やっぱり楽しいな~。

また無駄に店にいってしまいそう。

◆my title is ''FREE''◆
It's been a long time to write CV and resume.As my friend introduced one worker dispatch service office to me and I just registered.It might be interesting as the ofiice is relateing with an international support organization such as JICA(Japan International Coorperation Agency).If I can contribute somewhere internationally,it'll be great.Anyhow,I never know what I'm going to do though doing something new is better than nothing.

I just noticed I didn't have any own business cards recently.So,I made these by myself with colurful tape and stamps.I basically like hand-crafting and I hadn't done anything but it's fun really!I might go to the material shops again!

2 件のコメント:

kinue さんのコメント...

これはマスキングテープかな?カップの形、手で切ったの?素敵なアイディア!

世界にはばたけ!自由人!(笑)

CHIKA さんのコメント...

>kinue
そうそう、マスキングテープです。
たしか、そんな名前。
紙テープみたいな。

簡単でいいです。
ちなみにカップは穴あけパンチだよ。
かわいいでしょ!イエイ。