2009年7月9日木曜日

帰国しました。

ただいまです。
約2週間の日程を終え、無事に本日帰国しました。

たくさんの人に出会う機会があり、
改めてドイツの友達に感謝。
いなければ訪れることもなかったでしょうし。
いつもとは趣の異なる、新しい旅だった気がします。

写真の整理をしつつ、早めに載せたいと思います。
かなり、たまってるので。
順次日付を追いまーす。

とりあえず、お昼寝させてください。

◆I'm home!◆
I came back to Japan safely today!
It was 2weeks to visit there and it seemed to be long, but now I feel it was like a flush!During this time, I was given many oppurtuities to meet new friends and it was different taste of trip compare to as usual.

I have so many photoes and hope to update them ASAP.Before that, I will take a rest little bit now anyway.See you very soon.

*Thanks to all my friends in Germany and Luxemburg!

2 件のコメント:

shioRy さんのコメント...

おかえり!

新しき道が開かれた
望みの叶う有意義で楽しい旅だったことでせうね

とにかく
おかえりー!と言いにきました

CHIKA さんのコメント...

ただいまです!
おかえりっていいね。

早めにあいませう。