2011年9月17日土曜日

微妙な週末 uneasy weekend

面白い店。
いろいろ魚介類食べました。
(加熱したやつね・・・生もの苦手。)

3日連続で呑んだくせに、今日も呑んでいる。
「なにやってるんだ、わたし。」と思いながら
帰ろうとしたら、電車が動いていなくて、
新宿駅構内をうろうろ。
偶然、妹が電話をくれたので別ルート&タクシーで
帰れたけど、なんだか疲れた日でした。

とどめを刺したのは、妹のひとこと。
「髪切ってないじゃん。」

今日ここ切ったんだよ・・・。
って説明するのイヤです(涙)

It was an interesting place to have seafood and drinks.I've already had a drinking party three times in this week and had it again today.Just wondering what I'm doing here...

On the way to home, all trains were stopped.I was lost in the big station in Tokyo, but my sister called me up to ask where I was and we could meet as we were at the same station.Lucky me as we got home by another way though it was tiring day.

The last word to make me exhausted was by my sister.
''You haven't had a hair cut yet!''
I had a hair gut today though.I didn't want to explain which part was cut.

2 件のコメント:

島バナエ さんのコメント...

どこ切ったのぉー?みせてー

CHIKA さんのコメント...

>島バナエさん
じゃあ今度。

・・・って表現しにくい(笑)
お母さんも気がつかない始末。
ひどい家族。