2011年3月6日日曜日

TDSデビュー The first time TDS

ディズニーシーに行って来ました。
浜松のイトコ一家+叔母と一緒に。
日曜のディズニーは覚悟はしていたけど、混んでました。
ま、桜輔やすみれと遊ぶのがメインだからいいけどね。
我々3名(チビ2+私)の夢でしたので。
桜輔は初めてシーでスリル満点のアトラクションデビューし、
かわいいクマのダッフィを気にいり、
すみれは夢だった2色のジェラートを食べることができて
2人とも幸せだった様子。
そのほかの大人もミラコスタに宿泊したので、満喫したようでした。


花粉症の子供2名。
来月から5年生と2年生です。
はやいねぇ。
いつまで遊んでくれるかな。

まだまだイケルかな。

I went to the Tokyo Disney Sea with my cousin's family.Going there on Sunday is really tough and there's a lot of risks to be involved huge crowdedness.Then it happened really.However, my main purpose is seeing two lovely kids and going to Tokyo Disney Sea is our dream so long, so we felt finally our dream came true!

Osuke,10years olds, liked thrilled attractions and a cute bear soft toy Daffy which was given to Minnie from Mickey in stories.Sumure, 7years old, was very happy to have Italian gelate with double flavours as she's been talking about it since she entered the park.Other gurdians were very happy to stay at Disney offical hotel Miracosta.It was all great!

Both kids are already suffering from hay fever and they will become new grade in school from April.I don't know they will stay and play with me until when though, I'm sure it goes on still.Hope to see them again so soon.


Tokyo Disney Sea
http://www.tokyodisneyresort.co.jp/tds/index_e.html

0 件のコメント: