2014年8月13日水曜日

Big lunch & Healthy museum

昨夜は、妹二人と武道館でコンサート。
旅の予定がない私は、なんとなく「東京」に焦点をあて
遊ぶことにしよう、とひらきなおりました。
 
今日は、また妹たちと外出。
五反田の「ミート矢澤」へ。
お肉業界では有名なお店。
30分行列にならび、ハンバーグとステーキを完食。
 
そのまま品川の漢方ミュージアムへ。
ストレスチェック、骨密度チェック、お肌年齢チェック!
風邪をひきやすい体質改善茶を購入。
効くといいんですが。

『東京』を満喫中の埼玉県在住。
 
I went to a concert with my two sisters last night.
Took chaces and I whom had no plan to travel decided to have fun in Tokyo.
 
I went to a restaurant which is famous for Japanese high quality beef with my two sis.
We enjoyed steak and hamburger after joing a queue for 30mins.
 
After being so full,  we went to the Kampo herbal museum.
I've checked stress, strength of bone and age of skin.
As I found a tea for person who'll easily be sick like me,
ofcourse I bought it.
I hope it will make my immune system stronger.

2 件のコメント:

naoya さんのコメント...

うんうん、国内各地からだけじゃなくて
世界から東京に旅行に来るんだから、
普段は気が付かないだけできっと見どころ
いっぱいあると思うなあ。


へえ。漢方ミュージアムっておもしろそう。
僕は今、遺伝子チェックやってみたい。

CHIKA さんのコメント...

>naoya
東京、見直すと面白いかも!
と、思った夏休みでした。

遺伝子チェック?
何用に?
体質を教えてもらえるといいよね!