2014年10月25日土曜日

Dreaming of Hangar visit and...

念願だったJAL格納庫ツアーへ。
約2時間、興奮状態でした。
 
写真をとり、間近に飛行機を眺め。
これぞ贅沢・・・。
 
ねん挫した足を引きずりながら、見学しました。
3ヶ月待ったので、
ケガくらいでキャンセルなんかできない。
 
飛行機大好き。
詳しくないけど。
 
友達と国際線ターミナルで食事。
そのあとは、展望デッキ横のカフェでお茶。
羽田一色の1日でした。
 
楽しかった!
 
次は11月に、仕事で羽田に向かいます。
(飛行機には乗りません。)
Finally I visited a hanger in Haneda airport owned by JAL.
During 2-hour workshop and tour,
I was crazy for everything came into my eyesight.
 
Taking many photos and I could get closed to engines and tires.
Just amazing!

I just had a sprain few days ago,
but it was not a reason to cancel this
as I had been waiting for more than three months.
 
I love aircrafts even though
I don't know well and have no knowledge of them.
 
We enjoyed having lunch at the international airport and
 a cup of coffee in the viewing deck.
It was wonderful day in the airport.
 
I'm coming back here in November on business trip.
I won't get on board though.


2 件のコメント:

naoya さんのコメント...

おー、貴重な体験してきたねえ。

飛行機そのものは特に興味ないけれど、飛行機乗っていく旅行が好き(笑)。

羽田、特に国際線はおいしいお店がいっぱいだよね。街なかだといつも行列のお店も空港の店舗はすぐに入れたりしてありがたいよね。

CHIKA さんのコメント...

>naoya
楽しかったよ~。
次回はANA狙います。

わたしは飛行機に乗るのも
みるのも好きです。

羽田も成田も地味だけど、
羽田の国際線は新品だからね。
また違うお店に入ってみたいわ。