2011年6月24日金曜日

I♡旧友 I ♡old friends.

大学時代の友達と飲み会。(計6名)
今回はみんなに内緒でひとり呼んでた。
「まこちゃん」とはほぼ10年ぶり。

卒業後は滅多に会わなかった我々ですが
最近、再結集。(私が会いたいんだけどね)
学生時代に戻ったような錯覚が心地いい。
昔より、良くなったような。

I had a drink with my uni days friends 6.I invited one secretly and it's been ten years to see him since our graduation.(The person with me in the photo)

We started to see each other these days again.We are mainly single and opened our mind and thought about life and career.It is like youngstars in an puberty, we are all over 30 though.Just paradise to be free with old friends.

2 件のコメント:

naoya さんのコメント...

地元に住んでるメリットだよね。
地元から離れると時々すごく恋しくなるんだよね。
最近ちっとも帰省してないんだよね。
たまに帰ると「親の無言の圧力」に耐えられないもん(笑)。

たまには帰って旧友にあってみようかな。

CHIKA さんのコメント...

>naoya
学生時代の友達はいいよ~
気楽すぎて(笑)

ぜひこの夏は帰省を。
親の圧力に負けず(お互いね)