2009年3月29日日曜日

ちび休み。春休み。

春休みの1ページ。(3月20日~22日)
静岡に住むイトコの息子&娘。桜輔(おうすけ・8歳)と菫(すみれ・5歳)。
春休みということで叔母とともに埼玉までやってきました。

その成長がまるで我が子のように愛おしい。
お腹の中にいた頃から見てるんだもの。
口も達者になり、時に生意気にもなるけど、基本的にかわいい。

ほんとはお弁当を作って出かけよう、とかいろいろ考えていたのだけど
自分が体調を崩し、すべて計画倒れ・・・。ごめんね。
1日一緒に出かけたのが精一杯でした。でもやっぱり楽しかった~。
ふたりともまた大きくなったね。

◆My cousin's children Osuke, 8 years old and Sumire, 5 years old and they visited us as they are on Spring holidays.Realising their growing when I saw them is so fulfilling and as if they are my kids.I've known them since they were in mum's tummy.Through their growing, they speak well and handle little bit mature language and then it sometimes a bit cheeky.However, I love all as they are so cute and adorable.

I was planing that we were going to picnic with lunch box, but all plans were spoiled as I was sick.I feel so sorry for them!Going out together only one day was doing my best.It was enjoyable for me!You both grew up so much again and gave me such a big love and joy!


♪一緒にイタリアン♪  
私はお茶だけ(涙)
In an Italian restaurant



♪吉見百穴(よしみひゃっけつ)♪ 

2人とも気に入ってました。
一見不気味なんだけどね。


The sightseeing place where used to be house






♪いちごパフェナイト♪
ふたりともいちごが大好き。
いっぱい食べてました。
練乳もアイスも今日はサービス。
Strawberry sundae night



♪手作りカメラで遊ぶすみれ♪
家にあるもので私が作ってあげました。
なかなか上出来でしょ。
のぞく穴も押しボタンもある。

Playing with hand-made camera
crafted by CHIKA

1 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

おーすーがお世話になりました。チカちゃんと遊ぶのが楽しみで楽しみで!!と行ったので、こちらも不完全燃焼のようです。元気になって時間が出来たら浜松にも来てね。マヨも大きくなりました。
心身共に大変ですね。やっぱり厄‥‥?!
                 hiro