2013年1月25日金曜日

名古屋滞在。


名古屋におりました。

2PMのコンサートで。現地にて妹2人と合流。
年に1回は見たいと思っているので、念願叶って、ラッキー。

妹たちは熱狂的ペン(韓国語でファンのこと)なので、
2日連続で見に行く予定。応援グッズも夜な夜な仕上げる熱の入れ方。

こういう姿を、あきれる人もいますが、私は、ここまで「熱心になれるものがある」というのは、むしろ良い。と楽しんで見ています。
こういうのがそばにいると、元気になる。ネタになる。(笑)

3人で、私の大好きなコンパルで、ゆっくりモーニングを食べ。
強盗事件に出くわす、騒がしい朝・・・(警察とTVがきてました。)

これから、私だけは浜松に移動。
 
I was in Nagoya to go to the concert of 2PM which is Korean pop star group.  I hope to go it once a year, so I was so lucky to get a ticket. Thanks to my both sister!
 
They are CRAZY for 2PM and will be going to the concert 2days in Nagoya. They prepared the stuff to cheer them and made those late at night at home. It's amazing.
 
Some people say that my sisters are bit too crazy and disuderstandable though, I'm totally happy to see them with that strong passion. Their energy and much love for 2PM is just wonderfl and give me a lot of fun and topic to talk.LOL
 
We enjoyed late breakfast in Konparu where is my favorite cafe and saw the burglary. There were many police, an investigation team and local media people. It was unpeaceful and noisy morning!
 
I'll be moving into Hamamatsu to see my cousin's kids!








 

1 件のコメント:

naoya さんのコメント...

ようこそ名古屋へ。(今は住んでいないけれど)

僕の友だちに、韓国の俳優さんを韓国まで
追っかけちゃうぐらいの熱烈ファンが
いるんだけれど、「Naoyaもオッパぐらい
鍛えたら?」って無茶振りされて
困ってるよ(笑)。

コンパルのモーニング懐かしいなあ。
最近、全然帰省していないなあ。